fredag 15 juni 2012

Nu ska vi påbörja

arbetet med skolans nya hemsida. Inte lätt att få den snygg med ett förutbestämt tema men vi ska göra vårt bästa med att få den både funktionell och snygg!


I sommar ska jag läsa massor om Write to read med iPads. 
I augusti väntar 20 nyfikna 7-åringar på mig, det ska bli så roligt och spännande! Jag har alldeles nyss varit och sagt trevlig sommar till några av dem som var på fritids. 

Efter att ha sagt adjö till mina 3:or så känns det konstigt att börja med så små barn igen men det kommer bli bra och så roligt! Tänk att jag får göra det igen, vilken lycka och vilken ynnest! 

Till de föräldrar i år 3 som jag lämnade och som kom och tackade för den här tiden sa jag "TACK! Tack för att jag fått låna ditt barn!" 

Det är ett stort ansvar! Men det är fantastiskt att vi är så många som vill och vågar ta det ansvaret! 
Ansvaret att låna någons barn och lära ut det som ska läras ut! 

TREVLIG SOMMAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar