måndag 17 oktober 2011

Jag fick ett mejl...

... från Weebly som saknade mig ;D. Så nu har jag loggat in igen och petat lite i min - vår - hemsida! Jag har visat den för en av kollegorna som tyckte det såg utmärkt ut - känns ju bra att vi har samma tänk... återstår den andra kollegan! Hoppas att hon också är på kring mina tankar. Och jag vill inte riktigt länka dit härifrån innan den är uppbyggd lite mer, hur kul är det att glo på några rubriker? Nä, tänkte det, lite kött på benen får det allt bli innan!

Just nu har vi en stor omorganisation i skolan där jag jobbar. Mitt i terminen! Helt nytt schema från och med nästa vecka så det är en total make-over. Spännande! Det är inte omtyckt av alla men jag tror att det blir bra till slut. Men det tar mycket energi och det är mindre kul, nu krävs det mycket energi till alla LPP:er som ska skrivas, massor av energi till IKT-kursen och mycket energi till eleverna förstås!

Japp, nog för idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar